Saturday, September 27, 2014

მე,შენ,ჩვენ, უფლებები და თავისუფლებები

ადამიანი დაბადებიდანვე ფლობს უფლებებს ყოველი ადამიანი იძულებულია, წესრიგის სანაცვლოდ გარკვეული უფლებები დათმოს რათა სახემმწიფოსაგან დამყარებული წესრიგით დაიცვას უსაფრთხოება.
  ადამიანის უფლებების დასაცავად სახელმწიფომ  უნდა დაიცვას ადამიანის პირადი ხელშეუხებლობა,უნდა დაიცვას ადამიანის პირადი ხელშეუხებლობა.
 მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ადამიანის უფლებათა განვითარების შესახებ ინფორმაცია,გამოიყენონ ადამიანის უფლებათა კონვენცია,გაიხსენონ და მოიძიონ უფლებათა დარღვევის მაგალითები .კლასის ხელმძღვანელის დახმარებით შეისწავლონ სკოლოს შინაგანაწესი ,მოსწავლის და მასწავლებლის ქცევის კოდექსი.მოამზადონ შენიშვნები მისაღები და მიუღებელი
 შევქმნათ სკოლის იდეალური შინაგანაწესი. 

1 comment:

  1. მოგესალმებით ქალბატონო ნინო, გავეცანი თქვენი პროექტის იდეას და ძალინ მომეწონა. მინდა გითხრათ, რომ ძალიან მნიშვნელოვან საკითხს ხართ შეჭიდებული. და გისურვებთ წარმატებას. ჩემის აზრით უკეთესი იქნება თემის მასშტაბებს თუ შეამცირებთ და მოსწავლეები იმუშავებენ არა ზოგადად ადამიანის უფლებათა განვითარების შესახებ, არამედ კონკრეტულ ეპოქაზე, მაგალითად როგორ იცავდნენ ადამიანის უფლებებსაა და თავისუფლებებს ძველ საბერძნეთში და ნაპოლეონის საფრანგეთში.

    ReplyDelete